Webshop Bestellen met of zonder Inloggen

  • webshop

Beste Klanten,

Ik hoor dat er mensen zijn die problemen hebben met het bestellen op onze webshop, aan de hand van wat tekst en foto's ga ik proberen om dit probleem de wereld uit te helpen!

Om te beginnen zijn er 2 manieren om in de webshop terecht te komen: 1 via de knop op de website www.hengelsportdekock.be en 2 via de knop op onze facebook pagina (aan de linker zijde)

Zonder inloggen:

Op onze website ziet u rechts "inloggen" en "registreren" dit dient enkel om de website te beheren en heeft niets met de webshop te maken. Ik weet het, het staat er wat ongelukkig.
Je geraakt in de webshop door gewoon op de knop "Webshop" te clicken.
Je selecteerd het product dat je wil bestellen. Rechts zie je een balkje met de opties bvb. kleur of maat. Je maakt een keuze en clickt op "add to bag". Even terzijde onder add to bag staat een beschrijving van het desbetreffende product met in veel gevallen een filmpje erbij van de actie!

Wanneer je alles in de winkelwagen (bag) hebt zitten click je op "go to checkout"
Hier zie je al de producten die je geselecteerd hebt. Je kan de aantallen nog aanpassen als je wil. Indien alles naar wens is vink je "I agree with terms and conditions" aan en vervolgens click je op checkout.
Hier kan je kiezen voor afhalen in de winkel of verzenden. Je vult gewoon je adres gegevens in en click op "Continue"
Dan komen we bij de betaling. Hier kies je de manier waarop je wil betalen. Met eventueel een opmerking en een ander factuur adres en je clickt op "Continue"
Je wordt doorgestuurd naar de pagina van je bank en daar doe je de rest. Klaar!

  • inloggen
  • inloggen
  • inloggen
  • inloggen
  • inloggen
  • inloggen

Met Inloggen:

Wil je je graag registreren (zodat je gegevens volgende keer automatisch ingevuld worden) dan ga je helemaal onderaan de webshop naar "sign in" (rechts onderaan).
Daar wordt gevraagd om je email adres in te vullen, als je je e-mail adres ingevuld hebt click je op "get sign in link" er wordt nu een link naar je e-mail gestuurd. Je krijgt een message met "link sent"
Vervolgens open je je mailbox en je opent de mail. In de mail staat een link (groene knop met "sign in" erop) waar je op moet clicken en de webshop zal weer tevoorschijn komen.
Dan ga je naar "My Account" links onderaan en daar je je naam en adres wijzigen.
Volgende keer als je de webshop opent wordt je automatisch ingelogd door je browsergeschiedenis. Na een bepaalde tijd zal het inloggen niet meer automatisch werken en dan moet je deze stappen opnieuw doorlopen

Registreren kan dus, maar het is zeker niet nodig!

  • inloggen
  • inloggen
  • inloggen
  • inloggen
  • inloggen
  • inloggen
  • inloggen
  • inloggen
Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.